Regulamin Sklepu Internetowego lampkisolne.pl
Obowiązuje od dnia: [18 kwietnia 2024]
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem
lampkisolne.pl
prowadzony jest przez ARTRAM Grzegorz Śleziak, z siedzibą w Mirowszczyzna 36, 46-325 Rudniki, NIP: PL5761031287, REGON: 150179110, adres poczty elektronicznej: [usunięto adres e-mail], numer telefonu: 736 200 906, zwanego dalej „Sprzedawcą”. - Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym warunki składania zamówień, zawierania i wykonywania umów sprzedaży Produktów oferowanych przez Sprzedawcę, zasady dostawy i płatności, procedurę odstąpienia od umowy oraz postępowanie reklamacyjne.
- Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
lampkisolne.pl
. - Sprzedawca – ARTRAM Grzegorz Śleziak, Mirowszczyzna 36, 46-325 Rudniki, NIP: PL5761031287, REGON: 150179110.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w szczególności składająca Zamówienie.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonujący czynności prawnej związanej bezpośrednio z tą działalnością.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Klient będący osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, jednakże z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej (PKD). Do tego Klienta stosuje się przepisy dotyczące Konsumenta w zakresie prawa odstąpienia od umowy oraz reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową, na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Produkt – rzecz ruchoma (towar) prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem Umowy Sprzedaży.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
[Jeśli sklep nie oferuje zakładania konta, ten i powiązane punkty należy usunąć/zmodyfikować]
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu zgodnie z Regulaminem.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
§ 2. Usługi elektroniczne w Sklepie
- W Sklepie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Newsletter Formularz kontaktowy
- Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Klienta:
(1) wypełnieniu Formularza Rejestracji,
(2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”.
W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Klienta określonych danych. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy. - Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków:
(1) wypełnieniu Formularza Zamówienia
(2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę”
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia. - Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
- Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
- Dostęp do poczty elektronicznej.
- Przeglądarka internetowa w aktualnej wersji (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Opera, Safari).
- Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
- Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 3. Warunki zawierania Umowy Sprzedaży
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- 2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto (zawiera podatek VAT).
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową
lampkisolne.pl
, dokonać wyboru Produktu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie. - Wybór zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia (np. „Zamawiam i płacę”) – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Produktu.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie będzie zawierać m.in. opis wybranych towarów, łączną cenę oraz wszystkie inne koszty, dane dotyczące dostawy i płatności.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej, zawierającej co najmniej potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
§ 4. Ceny i metody płatności
- Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Do ceny Produktu należy doliczyć koszt dostawy, którego wysokość uzależniona jest od wybranej przez Klienta formy dostawy oraz płatności. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy:
PL78 1050 1171 1000 0091 4712 6784
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu
Przelewy24,
Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
Płatność przy odbiorze osobistym
- Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy:
- W przypadku wyboru płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie
3
dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku braku płatności w tym terminie, Zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę. - W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
- Sprzedawca dokumentuje sprzedaż Produktów paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
§ 5. Koszt, terminy i sposoby dostawy
- Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
[DPD, InPost Kurier]
Paczkomatów InPost
- Firmy kurierskiej
- Koszty dostawy są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu w zakładce „Dostawa i płatność”
[lub podobnej]
oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Koszty zależą od wybranego sposobu dostawy i płatności. - Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi zazwyczaj od
1
do4
Dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.
§ 6. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem oraz Klient będący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej oraz w informacji o odstąpieniu od umowy.
- Szczegółowe informacje dotyczące zasad odstąpienia od umowy, w tym procedura, terminy, koszty zwrotu, odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy, znajdują się na stronie Sklepu w zakładce „Zwroty i Odstąpienie od Umowy” pod adresem: https://lampkisolne.pl/zwroty-i-odstapienie-od-umowy/
- Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient (Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta).
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczące prawa odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do Klientów będących Przedsiębiorcami (nieposiadających statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta).
§ 7. Reklamacja produktu (Niezgodność towaru z umową)
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (w szczególności art. 43a i następne).
- Sprzedawca jest odpowiedzialny za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, Klient (Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta) ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: ARTRAM Grzegorz Śleziak, Mirowszczyzna 36, 46-325 Rudniki lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [usunięto adres e-mail].
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży (naprawa lub wymiana) lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (w przypadkach określonych w ustawie); oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu.
- Do reklamacji warto dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie płatności).
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Klienta Produkt na swój koszt.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej mogą znajdować się na stronie Sklepu w zakładce „Reklamacje”.
- Wobec Klientów będących Przedsiębiorcami (nieposiadających statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu na podstawie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego zostaje wyłączona, zgodnie z § 11 ust. 1 niniejszego Regulaminu.
§ 8. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient może powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@lampkisolne.pl
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ 9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
- Uzyskanie bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 10. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym praw Klientów, znajdują się w dokumencie „Polityka Prywatności” dostępnym na stronie Sklepu pod adresem:
https://lampkisolne.pl/privacy-policy-2/
.
§ 11. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców (niebędących Przedsiębiorcami na prawach konsumenta)
- Niniejszy paragraf Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
- W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami (nieposiadających statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), Sprzedawca na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu.
- W wypadku Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, jak również wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.
- Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§ 12. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim i zgodnie z prawem polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak: zmiana przepisów prawa; zmiana sposobów płatności i dostaw; zmiana zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych; zmiana danych Sprzedawcy – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. 3. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez opublikowanie nowej wersji Regulaminu na stronie Sklepu. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianie poprzez przesłanie informacji na podany adres e-mail.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta; ustawy o ochronie danych osobowych.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.