Regulamin Sklepu Internetowego lampkisolne.pl

Obowiązuje od dnia: [18 kwietnia 2024]

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem lampkisolne.pl prowadzony jest przez ARTRAM Grzegorz Śleziak, z siedzibą w Mirowszczyzna 36, 46-325 Rudniki, NIP: PL5761031287, REGON: 150179110, adres poczty elektronicznej: [usunięto adres e-mail], numer telefonu: 736 200 906, zwanego dalej „Sprzedawcą”.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym warunki składania zamówień, zawierania i wykonywania umów sprzedaży Produktów oferowanych przez Sprzedawcę, zasady dostawy i płatności, procedurę odstąpienia od umowy oraz postępowanie reklamacyjne.
  3. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.  
  4. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem lampkisolne.pl.
    • Sprzedawca – ARTRAM Grzegorz Śleziak, Mirowszczyzna 36, 46-325 Rudniki, NIP: PL5761031287, REGON: 150179110.
    • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w szczególności składająca Zamówienie.  
    • Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • Przedsiębiorca – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonujący czynności prawnej związanej bezpośrednio z tą działalnością.  
    • Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Klient będący osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, jednakże z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej (PKD). Do tego Klienta stosuje się przepisy dotyczące Konsumenta w zakresie prawa odstąpienia od umowy oraz reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową, na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.  
    • Produkt – rzecz ruchoma (towar) prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem Umowy Sprzedaży.
    • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.  
    • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.  
    • Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.  
    • Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach. [Jeśli sklep nie oferuje zakładania konta, ten i powiązane punkty należy usunąć/zmodyfikować]  
    • Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu zgodnie z Regulaminem.
    • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
    • Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  

§ 2. Usługi elektroniczne w Sklepie

  1. W Sklepie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Newsletter Formularz kontaktowy
  2. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Klienta:
    (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji,
    (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”.
    W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Klienta określonych danych. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy.
  3. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków:
    (1) wypełnieniu Formularza Zamówienia
    (2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę”
    Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia.  
  4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
    • Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
    • Dostęp do poczty elektronicznej.  
    • Przeglądarka internetowa w aktualnej wersji (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Opera, Safari).
    • Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  5. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.  
  6. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  7. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.  

§ 3. Warunki zawierania Umowy Sprzedaży

  1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. 2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto (zawiera podatek VAT).  
  3. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową lampkisolne.pl, dokonać wyboru Produktu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.  
  4. Wybór zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia (np. „Zamawiam i płacę”) – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Produktu.  
  6. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie będzie zawierać m.in. opis wybranych towarów, łączną cenę oraz wszystkie inne koszty, dane dotyczące dostawy i płatności.  
  7. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.  
  8. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  9. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.  
  10. Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej, zawierającej co najmniej potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

§ 4. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Do ceny Produktu należy doliczyć koszt dostawy, którego wysokość uzależniona jest od wybranej przez Klienta formy dostawy oraz płatności. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
    • Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: PL78 1050 1171 1000 0091 4712 6784
    • Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
    • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
    • Płatność przy odbiorze osobistym
  4. W przypadku wyboru płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku braku płatności w tym terminie, Zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę.
  5. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  6. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż Produktów paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.

§ 5. Koszt, terminy i sposoby dostawy

  1. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem:
    • Firmy kurierskiej [DPD, InPost Kurier]
    • Paczkomatów InPost
  3. Koszty dostawy są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu w zakładce „Dostawa i płatność” [lub podobnej] oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Koszty zależą od wybranego sposobu dostawy i płatności.
  4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi zazwyczaj od 1 do 4 Dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
    • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.  
    • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.  
  5. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.  

§ 6. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący Konsumentem oraz Klient będący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej oraz w informacji o odstąpieniu od umowy.  
  2. Szczegółowe informacje dotyczące zasad odstąpienia od umowy, w tym procedura, terminy, koszty zwrotu, odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy, znajdują się na stronie Sklepu w zakładce „Zwroty i Odstąpienie od Umowy” pod adresem: https://lampkisolne.pl/zwroty-i-odstapienie-od-umowy/
  3. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient (Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta).
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.  
  5. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczące prawa odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do Klientów będących Przedsiębiorcami (nieposiadających statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta).

§ 7. Reklamacja produktu (Niezgodność towaru z umową)

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (w szczególności art. 43a i następne).
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.  
  3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, Klient (Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta) ma prawo złożyć reklamację.
  4. Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: ARTRAM Grzegorz Śleziak, Mirowszczyzna 36, 46-325 Rudniki lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [usunięto adres e-mail].
  5. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży (naprawa lub wymiana) lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (w przypadkach określonych w ustawie); oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu.  
  6. Do reklamacji warto dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie płatności).
  7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Klienta Produkt na swój koszt.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.  
  9. Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej mogą znajdować się na stronie Sklepu w zakładce „Reklamacje”.
  10. Wobec Klientów będących Przedsiębiorcami (nieposiadających statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu na podstawie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego zostaje wyłączona, zgodnie z § 11 ust. 1 niniejszego Regulaminu.

§ 8. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.  
  2. Klient może powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.  
  3. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@lampkisolne.pl 
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.  
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.  

§ 9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  2. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
    • Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.  
    • Uzyskanie bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.  

§ 10. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.  
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.  
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym praw Klientów, znajdują się w dokumencie „Polityka Prywatności” dostępnym na stronie Sklepu pod adresem: https://lampkisolne.pl/privacy-policy-2/.

§ 11. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców (niebędących Przedsiębiorcami na prawach konsumenta)

  1. Niniejszy paragraf Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
  2. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami (nieposiadających statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), Sprzedawca na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu.
  3. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, jak również wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.  
  4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.  
  5. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.  
  6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.  

§ 12. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim i zgodnie z prawem polskim.  
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak: zmiana przepisów prawa; zmiana sposobów płatności i dostaw; zmiana zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych; zmiana danych Sprzedawcy – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. 3. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez opublikowanie nowej wersji Regulaminu na stronie Sklepu. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianie poprzez przesłanie informacji na podany adres e-mail.  
  3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.  
  4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.  
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta; ustawy o ochronie danych osobowych.  
  6. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
  7. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.  

Twój koszyk

Close